Chystám prvý kvíz

Paráda!

Sme radi, že do toho idete s nami! V tejto časti webu sa spoločne pripravíme na usporiadanie prvého a potom každého ďalšieho kvízu vo vašom podniku.

Ako na to?

Zabezpečenie propagácie

Propagácia je kľúčovým bodom prípravy kvízu.

1) tlačená reklama:
Základ propagácie. Pred prvým kvízom pošleme do podniku balík s propagačnými materiálmi a sprievodným textom o tom, ako ich používať. Dajte svojim hosťom o kvíze vedieť a vyveste materiály na viditeľných miestach alebo ich rozdajte na všetky stoly. Všetky tlačené materiály si môžete stiahnuť tu aj s popisom toho, na čo slúžia.

2) reklama na FB:
Na Facebooku je takmer každý a sú tam aj návštevníci kvízu. Vytvrote pre svoj kvíz udalosť, pričom grafiku a popis udalosti naájdete tu. Nemáte na to čas? Nevadí, o propagáciu na FB sa postaráme za vás, viac si o tom povieme po telefóne.

3) propagačné video:
Púšťajte naše propagačné video vo svojom podniku niekoľkokrát týždemme, a dajte tak vašim návštevníkom vedieť , že sa u vás chystá kvíz. Nájdete ho v sekcii na stiahnutie.

TIP: Ak vám nestačia nami pripravené propagačné materiály, v sekcii na stiahnutie naleznete naše logo aj plagát v krivkách.

Potrebná technika a zázemie

Ako už bolo spomenuté v úvodnej kapitole, bez funkčnej audiovizuálnej techniky to nepôjde.

1) video technika:
Existujú dve možnosti. Kvíz sa môže premietať prostredníctvom dataprojektora na plátno alebo veľký televízor s uhlopriečkou aspoň 100 cm. K technike je potrebné mať aj vhodnú kabeláž, najčastejšie kábel VGA alebo HDMI.

2) audio technika:
Tu je situácia rôznorodejšia. V podstate ide o to, aby miestnosti, v ktorých sa bude kvíz konať, boli ozvučené, a aby sa moderátor mohol nejakým spôsobom k tejto zvukovej súprave pripojiť.

3) ozvučenie pre moderátora:
Najmä pri väčších návštevách (30 a viac osôb) je veľmi vítané, ak môže podnik ozvučiť aj moderátora. Tu sú možné rôzne varianty. Mikrofón postačí obyčajný na karaoke a možno ho podľa našich skúseností pripojiť a zosilniť cez jukebox, gitarové combo, aktívny reproduktor, vhodný receiver atď.

Moderátor

Moderátor je korením kvízu a existuje niekoľko spôsobov, ako ho zabezpečiť.

1) moderovania sa ujme samotný podnik:
Veríte si, že sa moderátorskej úlohy zhostíte na výbornú a zároveň máte okrem zvýšených tržieb záujem aj o podiel zo vstupného? Žiadny problém, zaškolíme vás do tajov kvízu a večery budú prebiehať pod vaším dohľadom.

2) moderátora zabezpečí podnik:
Máte vo svojom okolí človeka, ktorý by mohol byť tým správnym hnacím motorom kvízu a mal by záujem zarobiť si nejaké peniaze navyše zaujímavou a príjemnou brigádou? Dajte nám na neho kontakt a my ho vyškolíme a urobíme z neho moderátora vášho kvízu.

3) moderátora zabezpečí Krčmový kvíz:
Ak sa vo vašom okolí nenachádza vhodná osoba na moderovanie, poskytneme vám nami vyškoleného moderátora. Pred prvým kvízom sa s vami osobne stretne, zoznámi a vyskúša si techniku.

TIP: Moderátor, ktorého zabezpečí podnik, má často väčší úspech, pretože pozná prostredie podniku a zamestnancov, a navyše je veľká pravdepodobnosť, že pozná aj potenciálnych súťažiacich, ktorí na neho budú reagovať pozitívne.

Ceny pre súťažiacich

Ceny pre najlepšie tímy by sa nemali podceňovať, pretože motivujú mnohých ľudí, aby kvôli nim prišli na kvíz.

1) Cena pre najlepší tím:

  • Víťaz večera to bude chcieť náležite osláviť.
  • Najlepším spôsobom odmeny je zľava na útratu v hodnote 50 – 100 % na konzumáciu počas trvania kvízu.
  • Toto sa nám v priebehu rokov osvedčilo ako najlepší spôsob odmeňovania.

2) cena pre najlepšie tipujúci tím: Na konci kvízu tímy odpovedajů na bonusovú 56. otázku, ktorá je odmenená menšou cenou.

  • poldecák do určitej cenovej hodnoty
  • (napr. 1,60 €) pre celý tím
  • zľava na konzum v rozmedzí 25 – 50 % v dobe trvania kvízu

TIP: Ak odmeňujete najlepšie tipujúci tím alkoholom, je vhodné ceny časom obmieňať, aby boli tímy stále motivované a nadšené z výhry.

TIP: Pri vyššej účasti (8 a viac tímov, 50 a viac ľudí) je vhodné zvážiť odmenu pre ďalší tím alebo tímy.

Zavolajte, napíšte alebo vyplňte dotazník

Môžete nám zavolať, napísať e-mail alebo vyplniť úvodný dotazník pre záujemcov o Hospodský kvíz.

Hospodský kvíz je tímová vedomostná súťaž, ktorá sa koná každý týždeň na desiatkach miest v celej krajine.

© 2023 Hospodský kvíz s.r.o.

dizajn a vývoj WHITE GORILLA vytvorené na DIVI.